ada orang di rumah

bismillahorrohmanirrohim

kelmarin aku balik rumah. dalam jam 5.30 pm gitu aku balik rumah. lepas makan tengahari dengan kawanku Eza, solat, mandi kejap, sekali aku ngantuk. Tidur dululah. hehehe

Then aku bangun jam 4. Bila aku kuar bilik ja, aku nampak lampu tandas bilik masterroom bukak! eee ada urang sudah kio d rumah ini. =..= lepas tuh aku balik ja rumah. x tahu pulak sepa in that room. =..= yg penting air buka2 lah aku dengar.

Then aku sampai sebelum jam 6. Kalau pigi KK ambik masa 45 minit ja, itu pun sebab aku laju2. Tapi kalau balik KB. maw 1 jam ohhh! arghhhh

Leave a Reply

