taman hati

 

bismillahirrohmanirrohim.

aku blank entah mo cerita apa. Tapi benda ni tiba2 terlintas di minda aku.
Dalam hati aku ada taman sebenarnya. Kawan aku pernah tanya, “Besar, ko ndak pernah suka orang ka?“. Tipulah, kalau hati aku tidak pernah berbunga untuk seseorang kan? Aku jawab, pernah bah, kes aku nih, aku ja suka dia, dia mana suka aku. dia suka orang lain. Then aku senyum, duka di dalam hati.

Orang jenis aku, manalah orang suka. Orang wat macam angin jak. Not their taste. Its ok. I’ll get used to it. 
Lagi pun aku suka orang tuh, aku malu bagi tahu dia, sebab konfirm, reject awal-awal. hua hua hua. errkkk =..=’    annoying kau ketawa2 Kira. sakit hati sendiri.

Dulu mungkin aku selalu fikir dia, tapi sekarang ndak lagi. Thanks to Allah, DIA menolong aku melupakan kamu. Dan aku pasti juga, semua ini ada hikmahnya. ececece, kin gali. apa yg ko cakap ni shaiiiikira. tapi aku admit, selalu gak dia terlintas di fikiran aku nih.. eee susahnya maw brainwashedddddd otak ni. =..=

Lama jga ianya berbunga, cuma entah, masuk tahun ini, aku malas da. macam malas yang amat. Malas mahu tanam bunga lagi, takut kelopak bunga sendiri yang akan layu. okeh tuh je. lagi pun aku tahu, kisah aku ni, tiada penghujungnya, lebih-lebih lagi bagi mereka yang bertepuk sebelah tangan macam aku.

Tapi couple2 ndak best. bagus study n cari kerja. nice bukan?!

Nih luar tabii da aku bercerita pasal hati aku nih. HAHAHAH!

 

yang sangat jujur,
kira 

 

 

 

 

Leave a comment