Investment

bismillahirrohmanirrohim.

huaaa leganya diri ni, aku baru habis Common TEst untuk Investment. Alhamdulillah, overall aku boleh jawab. ^^
#happy

lecturer yg ajar Sir Imbarine Bujang. Dia jg kordinator kos kami. And i think i admire him muchi muchi. haha. bukan aku suka okay, justt, emmm i like to see him. cute pun ada. :p  Tapi yang aku tgok bukan lah rpa, maybe 10% jak muka tuh, aku admire, sebab dia sangattt PANDAI dalam pandangan aku. Gila-gila pandai. Takjub pun ada bila aku tengok dia.

Dalam hati aku kata selalu,  “wahhh pandainya sir ni, maw jadi macam dia” dia ada pangkat Dr sudah. Tadi lepas test, dia x suruh kami balik. Dia ada bagi kata2 sedikit.  Pasal tips belajar. Yang dia share ma kami adalah

  1. if u r studying, try dalam 1 hari tuh wat mind mapping tuk setiap chapter bagi 1 subject.
  2. then lepas tuh, untuk kefahaman try tgok dia pnya objective ka apa, then try tanya diri, klo ko bole jawab tuh objektive chapter, bah buli lahhh tuh.
  3. aku ndak dengar sudah. aku main-main dgn dayang n nurul =..=’
okeh itulah pesanan sir pada kami semua. Tuk pengetahuan, bulan depan ni or bulan 3 ni, sir pi Umrah. aku doakan sir baik2 sahaja. aminnn. hehehe
#kebelakangan ni aku suka jawab n belajar Investment. best!

 

Leave a Reply

