kemarin

bismillahirrohmanirrohim.

Masuk hari nih, kira-kira 2 hari da aku di rumah ni. ehehe, sekarang study week, tapi aku movie week la pulak. apalah aku ni. =..=’

kemarin di sebabkan aku xda tidur sepanjang malam, jadi kemarin aku tidur dari petang sampailah malam! aku pun ndak sedarlah aku tertidur sampai mcam tuh sekali, jam 12 malam baru bangun. nasib ABC. hehe

kemarin pun kakak aku balik kb. ndak aku tahu apa dia buat, SB? SP? aku pun ndak tahu, nih semua hal2 budak2 maktab ja.
Dan tadi, okeh tadi. aku gi Tun Said. kekeke. Rupanya dewan makan baru tuh da buka pulak. Tidak sempat aku masuk. lain kali jak la. huhuhu.

 

yang menulis,
sharkย 

Leave a Reply

