MALAR

bismillahhirrohmanirrohim.

Malar. ok itulah tajuk aku kali ini.
aku ada seorang member, awwwww ‘member’ . haha. Kawan!
namanya Maja. Nama sebenarnya bukan lah Munaja, Majara, Manjakani lagi lah. Bukan!
itu hanya nama samarannya. Nama betulnya Mohd. Tarmizi Rabatin.

Sekarang dia praktikal di inanam. Di kedai Proton inanam. Dia sorang jak sana.
dia selalu komplin dia bosan.
dia malar bawa aku makan.
tapi itulah masalah dia.
masalah dia ialah, asal dia bawa makan, aku pulak busy, penat and so on.
Jadi ndak lah jadi.
jadi dia redo. dia selalu bawa aku makan. macam dia tahu taw aku kuat makan jg? LOL
tapi asal dia bawa aku makan, aku pulak di Kota belud, macam pulak maw makan gitu? haha

Tadi dia talipon, dia tanya tempat makan mana yg bagus di KK ni?
akuu jawablah itu ANJUNG SELERA dekat Teluk Likas. awww. Tom Yam dia! perghhhhh. sedap beb.
sampai mimpi2 aku maw makan Tom Yamnya.

Tapi bagi itu aku lah. bagi aku sanalah sedap. dan aku malar makan sana.
Thanks 2 Eza Norahzian sebab memperkenalkan aku tempat makan ini! TOCE NI!!!  AII wooooo ❤
Tempa makan yang sedap, kalau ndak silap, yang Selera Pantai 1. aww sanalah sedap makan.

aku suka makan sana, sebab tepi laut. Ada angin. Kalau malam2 ada candle. ececece.
minggu depan aku cadang ingin membawa kawan aku Aziela Siban makan bersama Maja. Ok tuh je.

 

aku pun ndak taw apa pasal aku malar order Tom Yam?

 

 

Ezah Norahzian 😀

#kesian jg aku rasa, maja malar bawa makan, tapi ndak jadi jak. hihihi

ni kalilah!

One thought on “MALAR

Leave a Reply

