perasaan yang best

yeay !
bismillahorrohmanirrohim.
Yeahh! my bestie, Myen da ada wordpress, juga. Jum kita membuat perubahan!? dan rajin2 kan diri dekat sini.

aku baru ambik adik aku dari sekolah nya. My youngest bro, Zuhairil Ikmal.
Sekali dalam kereta aku tanya

“adik, kau kenal kah Cikgu Rashidah?”   -sembarang jak aku kata cikgu, aku ndak taw lah Rashidah tuh Teacher ka, Miss, ka. huhu

“ohhh itulah yang aku maw tanya kau juga”

wooohooo! best tul plak bila bercerita bila ada kawan kau kan, mengajar adik kau. ececece  -ehh perasaan apakah ini?

“bukan cikgulah USTAZAH”

“Ohhhhh! Rashidah jadi Ustazah kahh? Jadi mcmanalah? macmanalah? dia ka yg tanya kau??”  -eksaited kemain kakak dia nih.

“Iyahhh, dia tanya kau ni adik Siti Syakirah ka? ”

“ohhhhhhhh iyahhhh ?! “-eksaited tul aku taw. hahaha

hahaha best pulak kan?
dan perbualan kami berterusan lah, sampai adik aku cerita time Rashidah ajar dorang, budak2 tanya, Ustazah Sekolah mana dulu? Tun Said bilang nya. Umur, 21 tahun.  adik aku kata dia pun, eran gak knapa umur Rashidah sama macam aku? haha LOL! maka kami kawan 1 kelas lah! hihihi dan macam2 lagi adik aku cerita! hhihihihi.

#best pulak perasaan ini.

One thought on “perasaan yang best

Leave a Reply

