Selamat Hari Jadi Achie

Selamat hari jadi di ucapkan untuk achie. moga sihat2 sahaja, gembira selalu. =D hahaha =D

Dia nih kawan aku . actually senior sekolah aku dulu. Tapi aku ja kenal dia dia mana kenal aku?? hahaha ^^*nasib lah kau Besar.
Anyway, aku x pandai pulak wish2 panjang2. Hehe, jadi inilah hadiah yg mampu berikan. Sebuah ucapan ikhlas dari Β aku . errkkk =..= hehe

#nah kek merah. tapi tatap jak, makan ndak boleh.

ucapan aku,

  1. Ceria selalu di samping orang2 tersayang.
  2. senyum selalu
  3. jangan sedih-sedih
  4. pasal jodoh tuh, jangan lah kau risau, jangan terlalu fikir, kalau memang jodoh xkan kemana tuh. akan kahwin jg tuh suatu hari. hehe =p
  5. dan jaga diri jak. huahuahuahauaheheuahauah
  6. Β =DD
haaa, itu diaa ucapan aku. ehhe take care and have a nice day .

Leave a Reply

