home -again

hello, here I am. infront of my almost-3-years-old laptop. Online, facebooking, tweeting. Prentending like there is no other exam paper upcoming this weekends!

hahaha. ohh I’d just so relief that I’d came back home. Together with my best friends, Nurul Hidayu. πŸ˜‰

Balik rumah hampir jam 8. ohh nasib aku ni jenis yg okey jak memandu. suka jg memandu. tapi suka memang suka, kaki memang merana. :’) Β -sedih jap. balik jak aku makan. aku memang suka makan sbb tuh badan aku begini duhh.

thanks 2 achie sbb bagi gambar ni, aku ambik taw!?
hehehe. =) semoga jadi photographer yg berjaya. teruskan minat anda. πŸ˜€ iklan jap =p

ohh lagi, semalam aku deactivate facebook. yahh, aku terpaksa deactivate, sbb konfirm aku x study! aku pandang laptop jak mata aku niiii. arghhhh. apalah, aku memang muka facebook. jadi untuk mengelakkan berlaku pembaziran masa, jadi aku deactivate lah kejap, 2 enable me 2 study dengan focus. πŸ™‚

sedih gak bila ada kwan kata aku block Y..Y. adidi, xda uda dalam kamus hidup aku ni maw block2 orang nih. ndak best. bukan jenis aku block2 orang ni bla aku da x kawan sudah. hati kita mesti fikir positive! must! aku kena tinggal kawan pun aku fikir positive juga. jadi buanglah sifat -ve dari diri kita, untuk kebaikan.. Β  Β  Β -apa pun, sedih da hilang. jadi aku patut bergembira sekarang. betul? hehe

ahaa, itulah yg aku ingin coretkan di sini. selamat malam. πŸ™‚

 

 

Leave a Reply

