berat hati

 

bismillah

hari ini aku akan balik ke KK, tapi aku tidak pasti lagi jam berapa ohhhh. =..=’
Berat tul hati aku maw balik KK sebenarnya nih, tapi disebabkan aku punya urusan tertentu, aku mesti juga balik ke kk.

Then Paper last aku, pada Hari SABTU. yahh, UiTM memang istimewa, waktu cuti sanalah dia kasi exam, testlah. aku Redo jak lah dengan apa yang kamu bagi UiTM. Baru paper aku pada 31 mac ni Investment. Itulah aku balik, aku maw study. 1 hari, 1/2 matapelajaran huhahuhahuha. baik kan perancangan aku? aku takut failed ni subject, (nauzubillah)
sebab tuh aku balik wal, nak belajar. =)

Nanti lepas exam kot aku balik rumah ataw hari keesokannya. =) lepas tuh selama-lamanya lah aku di rumah. ehemm =|

Leave a Reply

