jangan kejar aku bahh!

 

jangan kejar aku bahh!

itu lah yang aku cakap dalam hati setiap kali aku pandu kereta n setiap kali bila aku nampak ada kereta tiba-tiba laju tul di belakang kereta taw. haha

jambatan Pantai Dalit

Ohh yah, terus aku perasan kena kejar. Terus aku pun kasi laju lah kereta. Terima kasih lah, nasib tadi time aku pulang KK kejap xda road block ka di jalan raya, kalau ndak. kompom aku bilang sama polis yang kejar aku, “jangan kejar aku bahh!” ohh imaginasi yang tinggi. hikhikhik ^..^

Tapi memang betul, aku paling ndak suka macam kena kejar oh di jalan raya, terus aku pun kasi laju juga itu kereta sampai dia ndak terkejar aku. baru kau tahu..tinggal kau di belakang jo. ahahahahahaha =DD #ketawa kejam

Tapi klo aku terbabas kah, jgn salahkan aku. salahkan mereka yang di belakang aku. =p

Jadi jangan lahh bahh laju-laju belakang aku.. aku ikut juga melajukan diri nanti. chaebal!

 

#pandu cermat jiwa selamat besar, ingatt!

 

yang benar,
Siti SyakirahΒ 

 

2 thoughts on “jangan kejar aku bahh!

Leave a Reply

