bismillah

apa yang terjadi aku yakin pasti mempunyai hikmahnya yang sendiri. Aku sedih, tapi aku kena kuat kan hati. Semua yang terjadi sudah di tulis. aku terima qqda dan qadar . alahai. alangkah baik jika aku punya tempat meluah beban yang berat aku tanggung di dada? aku cukup pasti dengan apa yang aku hilang. Β tidak habis-habis aku mengeluh. tapi aku hanya mengeluh dalam hati sahaja yang aku mampu. memikirkan benda yang berlaku.

kesiannya diri aku ni aku rasa. sangat kesian..kesian kesian kesian..hanya Allah tempat aku mengadu, kerana DIA tahu apa yang terjadi pada diriku, DIA Β sudah tahu, apa yang akan berlaku dan yang belum berlaku.

Ya Allah, aku harap aturan yang telah KAU atur ini punya kebaikan di masa hadapan untuk diriku.

kesian aku kan? wuwuwuwuwu

#menangis waktu menulis entry ini.

Leave a Reply

