Syakirah–Pergi Saja

heh. hari tu aku ngan eza tunggu nurul,manda dan sabura dekat Tangga merah UiTM. lama dorang. jadi aku pun menyanyi2. wakakakakakakakaka!

MVI_4555_20120405-20463382
#mula nyanyi. –”u tak percaya kau tlah begini..”

MVI_4555_20120405-20464010
#”uuuuuu~~” bergaya tak aku dengan mikropon telepon aku tuh. made in uiTm.

MVI_4555_20120405-20465037
#berhenti menyanyi. LUPA LIRIK.

MVI_4555_20120405-20465964
#tengok Eza The Director.
“Aku lupa lah pulak lirik dia”

MVI_4555_20120405-20470472
#   “Ingat lirik dulu”

MVI_4555_20120405-20472121
# ‘”percuma saja kini, hanya mengundang perih”

MVI_4555_20120405-20472609
#”pergi saja kau pergi tak usah kembali.Percuma saja kini, hanya mengundang perih”

MVI_4555_20120405-20473092
#   ‘”ORANG! HHAHAHAA”  –ada kereta limpas.

MVI_4555_20120405-20473237
#  “HAHAHAHAHAHAHA”  =..=. besar sangat mulut aku. silakan masuk lalat2 sekalian ke mulutku yang besar.

MVI_4555_20120405-20473447
#”kasi turun sikit. hahahaha”   –kasi rendah kamera.  #dasar bah aku ni. =..=

MVI_4555_20120405-20475230
#  “cukup sakit ku rasakan kini…” nyanyian di teruskan.

MVI_4555_20120405-20480660
# “Lepas tuh apa lagi ar??”  -lupa lirik lagi. =..=’

MVI_4555_20120405-20483076
#  “Sampai hati kau telah begini..”   -sambung nyanyi di part yang di ingat jak.

MVI_4555_20120405-20491492
# “Lepas tuh? emmmmmm”   -mula berfikir balik. Lupa lagi lirik =..=’

MVI_4555_20120405-20491736
# “emmmmmm”   –mengingati lirik

MVI_4555_20120405-20493187
#  “huuuuuuu…” kono bilang aku. Sekali Eza tanya. “Kenapa PANAS!???”

MVI_4555_20120405-20493389
# “Aku kasi mati! HAHAHAHHAHA” –aku kasi mati air cond kereta. =..=

MVI_4555_20120405-20494115
# “Hahahahhahaha”   –terhibur dengan kelakuan sendiri.

MVI_4555_20120405-20494834
#  –lap peluh. sepa suruh kasi mati aircond?

MVI_4555_20120405-20501785
#  si Eza pi ZOOM melampau! hahahaha. erkkkk

MVI_4555_20120405-20504628
#  “cukup sakit ku rasakan. cukup sakit ku rasakan kini”.. –habis pun nyanyian sengau aku. hahahahaha =DD

MVI_4555_20120405-20505722
#   “Terima kasihhh, uoooooookkkk”  -wat muka buruk. hahahhaahhahaha. Inilah gambar terLUCU alam semesta aku rasa. hahahah. oinkkk.

MVI_4555_20120405-20505899
# penutup lagu, aku ambik kamera. LOL.  -dasar.

IMG_4602
# akhirnya orang yang di tunggu-tunggu sampai. dan kami ke 1B dan bergambar waktu mahu pulang. sekian kisah penantian kawan2 aku.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s