aktiviti kelmarin

bismillah

hai bertemu kita kembali. 🙂

Kemarin aku sangat penat. Konon aku dan adik aku Kecik dan Adik, pergi ke sekolah sebelah. Tujuan sebenar mahu cari kucing kami si Bear, Tiger, Montok, dan ada lagi 2 ekor adik beradik miow yang bapa aku bawa dari laut.

kawasan sekolah sebelah rumah memang cantik. Aku suka pergi. Len kali aku mahu perg lagi. sebab kenapa suka? Sebab kawasan sekolah baru tuh belum di buka. Jadi aku suka. TENANG. Dah la tepi sawah. awww. angain sangat nyaman. 🙂

Tapi perjalanan kami hampa. Aku cari-cari kucing kami. Ndak jumpa. Yang aku jumpa hanya 3 ekor. Yang sekor pernah merayau ke rumah. namanya PILAK. bukan aku kasi nama. Adik aku si Abang. sebab itu kucing datang tanpa izin. Dapat lah dia nama yang sesuai.

Bila da bosan terus kami main lompat-lompat. Rajin aku bawa kamera. Aku bawa, sebab adik aku ni kuat main lompat2 bergambar. muahahaha

bahaya. apa kami kesah. yang penting siokkkkk dan bikin berpeluh-peluh. hihihihi.

and then kami pun joging hingga ke kawasan sungai kampung kami. hehe 😀 lama aku x joging. terus malam tuh aku tidur langsung aku x sedar diri. erkkk.

apa pun best lah!

Leave a Reply

