ingatan

bismillah

aku ingat sebenarnya hari ni mo update tapi aku sakit perut pulak. terus aku malas.
ehh tapii yg aku tgah buat ni mengupdate lah kan? merepek la aku ni. puii.

disebabkan tajuk malam ni ialah ingatan, aku mo cakap yg kekadang ingatan aku ni lemah. hari ni macam2 yg mengenai ingatan lemah aku jumpa. ahhahaa.
nanti lah aku update lagi bila ingatan aku da kuat (merepek lagi)

Tadi seawal jam 6.30am aku bangun, nasib ABC, lambat bangun pun xpa. kuahhahaha. Then pi temankan babu ke Wisma Muis, Lembaga Hasil dalam Negeri, aku pulak ke Centre Point membeli barang2 kakak aku, tapi kesudahannya hanya macam 3 benda jak yg dia dapat tuh? aishh. then yg lain aku belikan novel. 3 bijik. hihihihi =p k la pasal 2 nanti aku update lagi. k daaa.

To achie: sebenarnya saya lupa yg blog saya tuh xble d komen, sebab tuh sampai skrang mcm tuh lagi. err.. =..= lagi pun saya rasa malas, xda erti pun saya enable comment. patutlah sya sendiri eran kenapa xda org comment. rpanya saya lupa jg. hahaha. take care! Open-mouthed smile

 

kami

kawan saya amanda dah nak p umrah. huhu. saya gembira, semoga umrah kali ini memberi sejuta makna kepada dirinya. sayang manda. muahhh. harap2 perjalanan manda selamat. tolong aminkan.. Aminnn.. :’) Manda yang di tengah tuh. Yang paling kanan, maaf saya pun tidak kenal, yg paling kiri tuh saya kenal. Eza namanya. sekian

miss u friends.

Leave a comment