persahabatan

indahnya persahabatan bukan? jom bersahabat kerana Allah.

Aku sangat sayang sahabat yang hadir di sekeliling aku. :’) Sungguh aku rindu pun, malu pulak nak ucap. Semoga kamu baik-baik sahaja semuanya.

Friendship is like 4 leaf clover, hard to find and lucky to have. I’m thankful I have you ๐Ÿ™‚

Cakap pasal berkawan, aku sebenarnya jenis yang sangat susah nak cari kawan. Susah sangat. Biar pun aku ni masuk dalam golongan yang ย peramah la kononya. Tapi berkawan bukan makanan aku. Ohh i mean, ย aku x pandai cari kawan.

Sahabat yang aku ada, mereka memang yang istimewa. :’) sukar untuk di dapati, bertuah bila di dapati. ย Kalau boleh, aku pun nak juga pandai cari kawan. ย Tapi x pandai2. Mulut aku x manis menuturkan kata persahabatan sebenarnya, mulut aku berat untuk memulakan kata sebenarnya. ย Aku syukur dengan sahabat yang hadir di hidup aku.

Tapi itulah, dalam mendalami kehidupan persahabatan ni bukan semuanya manis-manis belaka. Persahabatan bukan seperti gula. Manis memang terasa, tapi tapi kemanisan itu kekadang boleh membawa kepahitan. Tidak semua persahabatan itu manis.

#sayangi sahabat di sekeliling kita.
#akuterasadengankawanaku. maafkanakukernaakuterasa.

Leave a Reply

