umpama tak pakai baju

ehh hello

assalamualaikum dan selamat petang ๐Ÿ™‚

akhirnya belog aku yang aku usahakan tuh jadi jugak la akhirnya, walaupun x berapa nak jadi. sikit ja jadi. aku nak warna coklat sebenarnya. hemphhh.

tapi belog aku xda header. nantilah aku buat. umpama x pakai baju pulak. ish!

# cuba senyum. orang kata, diam lagi baik? tapi diam kan menyakitkan? hahaha
alahaii, ayat novel mana aku cilok ni

#baru waktu ini ternampak post sahabat aku. jam 5.39 pm gitu. ย err, pasal aku ka tuh? hehe perasan. mana mungkin aku, diakan ย banyak kawan.

manusia menjauh bersebab. mana mungkin tak bersebabkan? ย biarpun ia terbaik untuk saya, ianya tetap yang paling ‘pahit’ buat saya. :’) *cuba-cuba senyum* ย . mungkin semua ini sebab diri saya, datang dari diri saya. MAAF.

Aku bukan orang yang pandai bersuara. Bukan bisu, cuma aku selalu bagitahu padaNYA sahaja. ย malas nak bagitahu satu dunia. ย cukup aku tulis sini, sebab sini mana ada orangkan? paling2 pun 2-3 kawan , si kakak dan another author that i dont know. ehhehe. tulis di facebook? ย ndak mahu.

Adakah lagi sinar mentari esok hari?

kuat itu perlu untuk aku. aku kan kuat ? kuatlah sangat, kuat di luar, rapuh di dalam

Leave a Reply

