struggle

bismillah

dan assalamualaikum.

malam pun akhirnya. aku kan update malam-malam kan? blueeekkkk. (tiba2 mengolok) miring ka apa. Jangan heran, tapi memang ada orang macam ni. mengolok tba2. Contoh macam sepupu aku yang masih kecik, babu aku cerita hari tuh waktu di airport, sekali dia nampak orang Negro terus dia pi Jelir lidah. adududu. ketawa jak aku dengar, ahahhaha.

OK fine, cut the crap. Aku sebenarnya masih mencari-cari background apa yang sesuai dengan blog aku tuh. Dan aku masih mencari background warna coklat. Entah sampai mana pencarian aku nih. Ada kawan aku dia kata dia x ngam bunga2. haha. baik aku tukar, nnti ada yang sakit mata. Ehh tapi memang aku ada intention untuk tukar pun. Sebab aku taw background aku semak, and aku still dalam pencarian background lagi. C:

ohhhh background coklat. doko ni iru??

 

Leave a Reply

