Tentang Cerita

bismillah.

malam pun dah larut. aku cuba menyiapkan cerita aku. OOklah. aku panggil ceritalah. aku malas mo panggil cerpen. Kan cerpen pendek? benda aku buat nih, aku rasa aku mo wat secara bersambung-sambung ikut mood. ehhh apa pulak ituu?

maksudnya, aku akan teruskan menulis cerita tuh sampai ke penghabisannya. sebenarnya penghabisannya pun aku endak tahu. jadi main tulis2 jak la k pasal cerita aku tuh. emm tajuk pun xda. ishhh. memang aku xda bakat bah. tajuk pun aku malas mahu fikir jalan cerita jak aku terfikir ni. ha ha ha ^___^

idea menulis ni bila datang? ohh ianya datang sebenarnya lama sudah. cuma aku malas mo wat. sebab lagi banyak komitmen aku. sekarang aku da free gila babi, jadi menulisa cerpen la. Suka jugak la aku, bila ada komen2 positif (kununnnn) ;p dari kawan2 n si kakak. :p ehehe hehehe (tersipu-sipu malu).

Jadi aku akan siapkan cerita aku yang tidak seberapa nih. Nama Aiman ni aku dapat dari entah mana. Mula2 kakak aku syorkan nama yang dekat Vanila Cekelat tuh. Aimann bla bla. 3 ayat bah nama dia. matai no. panjang tul bussss. ndak sanggup aku. Ishhh. Then aku minta pendapat kawan aku Ajie pulak. “nama lelaki apa yang ko suka” dia kata Kashaf Imani. Ouhhh boleh jg tuh. tapi Imani 2 macam nama perempuan ar? terus ndak jadi.

Terus kakak aku ka syorkan tingu nama2 dalam Nama-Nama dalam Islam punya page. bahh jalan2 lah aku di page tuh kan, lepas tuh jalan2 lagi aku, jalan2 lagi. endak pulak terjumpa nama yang berkenan di hati. Ada pun berbelit lidah! last2 aku gabung kan Aiman Akif lepas aku jalan n jumpa nama Akif tuh. ehehehe . Bila cek datuk gugel, memang dah ada orang guna nama ni. Semattt nama kau bos. I like. Kalau jumpa dengan2 nak minta tanda tangan boleh???

# HAII SAYA PERKENALKAN , INILAH ALISYA. COMEL TAK? HAHAHA
*ngada2 aku cakap semenanjg. hahaha*

saya akui, sya pandai lukis ja, warna tidak. sobsss sobsss.

Perempuan pulak Alisya. ahhhhh nanti siak’ aku cerita macamana aku dapat nama tuh k. kah sekarang jg aku cerita? bahh nanti jak bahhh lahhh kan? nanti sajalahhhh bahhhh bosssss. Ahhhhh mengada2 pulak perangai aku tuh. Lagi mengada bila aku bercakap sendiri nih. hahaha.

Aku happy menulis di blog ni. Serius. WordPress, medium yg jarang kena guna. I mean, kena guna juga, tapi yang menggunakannya tuh majoriti da tukar ke domain sendiri. Aku mana ada domain. Berfikir punya domain pun aku ada jg. cuma malas mo bayar itu domain. aku bukannya orang kaya. redo jak dengan apa yang ada. nghehehe.

Aku suka menulis sini. Aku rasa bebas menulis di sini. Apa-apa pun aku mo tulis seja kerja aku di sini nih. Bukan tidak suka menulis di blogspot, cuma ‘medan’ itu terlalu terbuka. Aku suka menulis sendiri2, cakap2 sendiri. Aku menulis pun macam cara aku cakap di sini. heheh.

Header pun aku ru wat tadi. Sejuk hati aku, ada nama blogspot. Saja kasi ada nama blogspot. sebab aku suka blogspot aku, ย aku selalu rindu menulis di blogspot aku, tapi hati aku kata jangan jak selalu. Sebab tuh aku lepaskan gian menulis aku sini. C: blogspot aku jarang di update. bila suka jak. jadi dengan adanya itu ayat blogspot. suka la bah aku jg kunu. hihi

bah, tidur dulu aku lah. aku rasa esok aku mo puasa ganti lagi. hehe.

kawan2, jangan lupa puasa ganti ar!?? kita berhutang dengan Allah tuh, sngat2 WAJIB di ganti bagi yang sihat walafiat macam kita ni. sayang semua kawan2 aku C’:

kepada kakak, good luck exam. Chaiyoooook

kepada Myen, nnti aku update k :DD

Leave a Reply

