tetamu tak di undang

bismilllah

hello n selamat malam ya semua.

Ok agak lama aku tidak update di BUKAN BLOG BLOGSPOT nih, yalah kan aku guna WordPress. #eh apa kaitan?

Ok mood aku memang tiadalah untuk update ni. tapi dekat ruangan dan medium ini memang aku gagah jak mo update. barbirat juga telinga bila kawan2 suruh update, terutamanya update cerpen. #ehpadahal1jak yang suruh. ajie, ajie suruh update cerpen.

Cerpen pun mood aku ke sana ke sini. macam pontianak pulak. terbang ke sana sini. terhuyung hayang dengan kain putih rambut kusut tidak pernah sikat dia #eh. update bila suka dan ada mood sahaja.

kebalakangan ni aku selalu layan forum ‘Tetamu tak di undang’. yalahh, aku kan peminat tegar cerita seram. dah sampai page 28 dah aku pi khatam thread dia. suka aku baca.

tap itu lah masalahnya, aku ni jenis suka baca, tapi lepas tuh takut. =..= aku memang penakut. macam hari tuh lepas baca, sanggup lak aku tahan sakit kencing aku tak mahu kuar tandas. merepek kan aku? hahaha. tapi tak lah tahap penakut sampai nak mampos terkencing2 kan, aku biasa jak. kalau aku takut, takut lah sangat.

apa yang aku dapat dari forum ni banyak. bukan hanya kisah seram semata. dorang banyak selitkan bacaan2 yang kita perlu untuk lindungi diri lah, dan macam2 lagi. apa pun forum tuh memang terbaik. aku hanya sebagai silent reader ja. adik aku si kecik yg kenalkan thread ni. tq

lepas ni aku mo baca lagi. aku suka. terbayang tba2 kalau aku jmpa suami yg ada 6th sense. ehhhh melalut kau kira, angan2 nak ada suami? calon pon xda. puiiii

Leave a Reply

