Bukan Hanya Sesaat

bismillah.

semalam kan..semalammmmm kann #nada2 gedik gitu

Ohh semalam aku telah menghabiskan pembacaan aku. Bukan Hanya Sesaat. Ok bagi aku OK lah novel ni.

Arief Zulkarnain dan Siti Maryam Khadijah. Cita ni berkisahkan dorang duaorang ni lah, kahwin, atas tuntutan kuarga. Si Arief ni haaa, mak (menggelarkan dri mak pulak) tak suka perangai dia ni. kenapa? nanti mak cerita.

Arief ni orang bandar, dia kawen ngan Maryam orang kampung. Depan ibu dia dia setuju ja ikut cakap ibu dia, last2 lepas kawin dia hina2 pulak Maryam ni. Nih yg mak geram ni. Dia kata Maryam ni memang lah cantik, tapi tuh la yg dia tak suka. Maryam kekampungan dia kata. Ishhh2. terteleng2 kepala mak baca ni. Ada jugak lelaki macam ni?

Ok malas pulak mak nak cerita. Emmm, kasipendek lah k. Masa dorang entah berapa bulan da kahwin ni, suka samasuka da, xda lagi hina hina orang kamppung lah arief pun da terima Maryam dalam hidup dia, tba2 pulak dugaan menimpa. Almaklumlah hidup ni bukan lah sempurna sangat kan?

Arief kena guna oleh Melissa, actually Lisa ni sepupu Arief k, dia mengandung, then dia gunakan Arief tuk jadi pak sanggup. Arief nih pulak baran dia memang no 1. nasib Maryam ni penyabar ok.ok yg Β kin terkejutnya, dia talak satukan si Maryam pulak. Baru tuh dia tidak bagitahu sebab pulak tuh? Terpinga2 Maryam, di putuskan tanpa tahu sebabnya.

Ehh ok, mak malas pulak mo cerita lagi. okay okayyy sampai sini sahaja. ehhehe

#kompom orang baca ni ingat aku da ada anak 3 ni. sbb aku gelarkan dri aku mak. aahhaha

Leave a Reply

