Minat yang sama

bismillah

assalamualaikumwarahmatullah. izinkan aku mencoret sesuatu d sini lagi.

Aku suka bila berkongsi minat yang sama dengan orang lain. Sangat suka. Minat semua orang tidak sama, tapi bila kita jumpa seseorang yang punya minat yang sama dengan kita, ianya suatu yang best, suatu yg istimewa. Tahukan anda minat yang sama itu membolehkan dua orang berkawan dengan baik? haha, ehh mana aku dapat fakta ni? LOL

Macam aku, banyak benda yang aku minat. Tapi malas pulak mo cakap semua di sini kan. hehe. Macam aku minat NOVEL, bila aku jumpa kawan yang sama-sama minat NOVEL aku suka. Contohnya Myen. Dia pun minat novel. Minat yang sama sebenarnya menjadikan kita serasi dengan satu sama lain. Boleh cita2 pasal novel, dulu dia selau jg cita pasal novel sama aku. Bestttt..yg paling aku ingat yg Kasih Antara Kita. Aisehhhh. hehehhe, emm siapa lagi kawan aku yg minat novel ni. Ohh ada sorang, si Achie. Walau xperna berjumpa, tapi aku tahu dia minat novel. Dia pernah kata dulu.

Emmm apa lagi yah? Aku sangat minat Tomyam tahu. dan aku sangat suka bila kawan2 aku pun minat TomYam juga. Ehhh serasilahh! bestt, contoh bila ko mo jalan2 makan, maw makan benda yg sama, yg kau minat. memang best bila share minat yang sama. Contoh si kakak, Eza, Amanda. kami semua suka makan TOMYAM.Rindu maw makan tomyam degan kamu di tepi laut tuh. Sedapp bahhh. Kalau aku ngan kakak aku pulak, kami selalu Tomyam hunt di KB ni, kami cari restoren yg sedap yg ada jual tomyam yang sedap. hehehehe. benda2 begini menjadikan kita serasi bersama C:

Photo0447

Ohh ada lagi, aku sangat suka juga bila ada jg kawan aku yg suka dengar lagu instrumental ni. Almaklumlah, benda nih kan, baru tahun lalu aku mula2 berjinak2 dan minat dengan alunan irama instrumental. Aku sangat minat Yiruma, Yanni dan lain2 lagi. Kitaro lagi pulak. best bila benda yang ko minat, kawan ko minat jg. Berbunga2 hati aku rasa. Bila kwan aku kata diorang suka dengar juga, aku turut sama gembira. Kita minat benda yg sama, seronokkan? sebab bila berjumpa pasti ada benda yang di bualkan. ohhhh aisehhh. contoh si Rina, bila dia suka dengar lagu instrumental jg aku suka.jom lah dengar lagu instrumental reraimai! best.

#kebelakagan ni aku rasa lagi best dengar lagu instrumental dari lagu yang ada suara2 tuh.

apapun aku rindu kawan2 aku semua. hope u guys sihat senantiasa. JAUH DI MATA DEKAT DI HATI C:

Leave a Reply

