mula meminati

bismillah.

hari ni aku menaip menggunakan lappy my mom. senang sikit. kecik sahaja.

Seperti biasa, hari-hari yang aku lalui. biasa-biasa sahaja. tiada yang luar biasa. Kalau ada pun yang luar biasa, haruslah aku lupakan hal-hal yang luar biasa itu. πŸ™‚

emm apa yang aku ingin tulis yah? sebenarnya diri ini pun bingung. Tapi tangan gatal ja mahu mencoret apa-apa. hantam sajalah. Benda ni mustahil aku akan buat sebagai 100% online diary. no no no #geleng2

Ouhhh aku rasa aku mula minat ni dengan penulisan Sharifah Abu Salem. Macam best rasanya. Dan semestinya novel first dia yang aku baca macam yang aku pernah cerita di entry yang lalu. Aku Cinta Dia. Dia sini bukan lah manusia yang bernama Nur Dania, tapi Allah. Allah yang mencipta kita, yang memberi nafas tuk kita hidup di dunia ini. πŸ™‚

cuba baca novel ni lah. pasti faham maksud yang ingin di sampaikan penulis. πŸ™‚

Dalam hati ada cinta, tapi cinta jadi sia sia, kalau hanya cinta pada dunia. β™₯ :’)#YuyuZulaikha

 

Leave a Reply

