Aku Tak Mahu Beri Tajuk

bismillah

lamanya aku tidak update kan? ok sambil-sambil aku kelapangan tengok2 KARAK jak 1.35am ni, aku pun mengupdate lah. Buka FB sekali ada housemate tag post. ย Dia ada buat entry pasal aku. Ya lahh, dia pun tidak menyangka yang aku ni follower dia dulu, Dian namanya. Hehe. Aku memang suka perangainya sebab dia memang kuat menegur aku dekat rumah sewa dulu. ^_^. Bila aku baca entry dia, aku gembira. Campur dengan perasaan sedih. Mahu menangis pun ada jugak. Ok, melampau sensetip aku. Puii. Lepas baca teringat dekat sahabat aku seorang tuh. :’) walaupun realitinya bukan lah seperti yang dipamerkan dan difikirkan. Tapi aku diam. Tidak mahu merosakkan mood orang yang gembira. :”) Bila kawan kita tanya, kita jawablah yang baik-baik tentang dia. ๐Ÿ™‚

ok tukar topik lain.boleh?

Ok serius, bila orang buat entry ada nama kita best, aku rasa best. Yah lah, jarang-jarang. Jarang yang sudi menulis nama aku di entry diorang. haha, paling2 pun si dayang, emmm ada lagi seorang, nasir kut? ahh tuh pun kekadang. But well, aku sangat appreciate it. serius. ย Aku tidak tipu. Aku mama aku lahirkan bukan untuk menipu. Jujur.

Tadi adik aku masak biskut. OK keras macam batu, tapi rasa dia serius OK. kakak aku cakap kan, tidak sedap. Then aku kata dekat Kechik, SEDAP. Dia tidak percaya kah pulak aku kata sedap? Alahaii, jujur aku katakan, aku bukan lah jenis penipu-penipu mulut manis tahu memuji jak kah. Serius sedap. Dia tak caya pulak. huhu :’) Then last2 dia cayalah apa cakap aku. Paham kah perasaan aku ni? bila ko struggle cakap sedap bah, sekali org ndak caya. haha. alahaii. Bila sedap, aku kata sedap. Bila ndak sedap. Tak perlu puji. Puji kebolehannya jak lah. hehehe ;p Bila tak suka, cakap tak suka. Senang cita.

Kekadang, bila kita bersifat jujur pun salah. Terlalu jujur pun tak boleh. Tapi, haruslah kita tahu, yang tidak jujur itu, lagilah tak boleh kan? hemphh hemphh. ย ( ยดโ–ณ๏ฝ€) ย ok sedih pulak.

Nak ucap maaf, tiadalah keberanian aku. Aku harap, sahabat aku tuh terbacalah ni (ok, permintaan yang memalukan kan? silalah gelak aku kuat-kuat i’ll be ok with that). Harap dia tahu yang aku ingin meminta maaf. Tapi aku mana berani mahu bertegur sapa dah. ๐Ÿ˜ฆ ย Dulu pernah keadaan macam ni, then berlaku lagi kali ke-2. ย OK, kali ni aku betul-betul mintak maaf. ย harap maafkan saya ok? apa pun, saya memang gembira bertemen sama kamu. Ada kenangan manis, ada juga kenangan pahitnya. :”)

SELAMAT MALAM READERS! #macamAdakan? alahai kira.

 

kekadang, kita kena menerima hakikat yang sesetengah perkara itu pasti akan berubah. ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

