Mr TWO

Kali ni aku mau menulis lagi. Tentang One Piece. Tengan Mr Two. Siapa yang tak kenal Mr Two? Dia nih dulu under Barouque Works. Kerja seorang jak. Selalu BW kerja in paor. But dia seorang. He is a Devil Fruit User. Fruit dia aku tak tahu, yang aku tahu dia bole disguise people. (boleh ikut/tiru muka orang).

Dia kawan dengan Luffy, sebab dulu time di Arabasta diorang Luffy pernah selamatkan dia di lautan. Tapi kali nih aku bukan ingin bercerita tentang kisah di Arabasta, aku mahu bercerita kisah Impel Down. Seperti entry lepas aku bercerita tentang Mr ZERO.  Mr TWO adalah seorang Okama iaitu cross dresser. bulilah kita panggil pondan. Tapi aku pondan pun aku kawan okay? best apa.

Aku baru tengok episod 451 kah ni,..sedih okay. Menangis aku di malam hari. Dikala adik aku seronok-ronok tidur. Y______________Y. Luffy dan another prisoner yang pernah kena locked up di Impel Down, struggle mau keluar dari Gate Impel Down yng besar tuh. Another prisoner tuh, Ivankov, Jinbei, Mr ZERO, mr THREE, Captain Buggy, dan MR One, serta prisoner lain.

onepiece-450_20120712-01294570

Yang aku tabik dengan Mr TWO nih,tskk tskkk *nangis* semangat setia kawan dia memang tinggi. Dia sanggup korbankan diri dia tinggal di Impel Down, semata2 supaya Luffy boleh keluar dari sana selamatkan abangnya Ace yang mahu kena hukum bunuh. Owhh sedih ok.

Dia disguise diri dia  jadi tuh Impel Down punya warden, si Magellan. Suruh buka tuh Door yang besar. sedihh sedihhh..dia sanggup berkorban untuk kawan dia..sedih..sedih..

onepiece-451_20120712-01524078

sebut pasal kawan memag aku sedih..sedih.. sedih dan best tul cerita dia ni. T__T tolonglah Mr Two, menangis aku tengok babak ni. Sedih..sedih..huaaa.. :’O aku harap ko ndak matilah oleh Magellan tuh. Kau memang sahabat sejati.

Penuh saspen, aku pun mulanya heran kenapa tuh door terbuka, rupanya mr two tinggal. luffy dalam kapal dah. dia pulak tinggal. punya sedih..

Leave a Reply

