I wanna say hello for the second time.

Bismillahiroohmanirrohim.

Aku agak berapa abad da aku ‘abandon’ blog WP aku yang satu nih. 1 abad? 2 abad? 3 abad? The truth is abad tuh tidak pernah sampai pun. Bulan jak. mueheheh ;p

Dari dulu jiwa aku tergatal-gatal mahu menghupdate dekat sini. Nehhh kau ada gatal2 mau update macam aku? tiada kan? Ada sahaja idea, tapi aku malas. tangan aku berat pulak menaip dekat sini. Tapi kali nih aku rajinkan diri aku. ecece. k

Dalam beberapa bulan ni, banyak benda yang berlaku ke atas diri aku. Macam-macam aku lalui, benda yang belum lalui, dan yang da lalui pun berlaku juga kembali.

Kali nih aku akan giatkan diri aku mungkin dalam blog ni? mungkin lah. Kan aku suka dekat blog ni. :)))

#Kisah-kisah yang lalu, insyaAllah akan di ceritakan di masa akan datang. πŸ˜€

Leave a Reply

