5×5

 

Sekarang aku tengah dengar-dengar lagu indon yang semestinya best, nyanyian Oki, Marshanda, Oki, Dude. Dari Sujud ke Sujud. Lagu ni memang best betul. 1000x aku putar pun aku tidak akan bosan punya. ย herher

Just wanna say thanks sebab buang saya jadi admin page awak kawan. ย ๐Ÿ™‚

Ngam juga tuh 5×5 lah kita. ๐Ÿ™‚ ย  ย  Tapiiii aku mana boleh main tuduh-tuduh. Mungkin admin lain, mungkin juga kau. Tapi siapa tahu kan? ย  Mari lah think positive reramaiiiii. ๐Ÿ™‚ ย  <–senyum paksa

Leave a Reply

