hadiah akan datang

bismillah.

disaat tangan menulis tinta ini, empunya diri sedang sibuk dengan test yang berlambak minggu depan. hambek kau.

Bapa aku sekarang dekat KL. Aku dekat Johor, bapa akan terbang ke Sabah Selasa nanti. Katanya mau ke Johor, tapi takut sesat pulak nanti kan. Lagi pun aku balik hingga lewat malam, pasti tiada masa berjumpa punya. *sedih*

Sekarang x lama lagi masuk bulan 5. Tadi saya berperasaan suatu perasaan yang tidak sabar. Tidak sabar bulan 6. 13 haribulan bestfriend saya hari jadi. Jadi saya berangan angan tadi sebentar untuk membelikan dia hadiah telekung dan tudung. pulakk ? kain kain bah. asilah. boleh di pakai. heheh

ย 

okehh itu saja ! i love all maifriends ! :*

Leave a Reply

