Buang semuanya

bismillah. seperti hari2 biasa aku di rumah. duduk di rumah. aku lagi suka. tapi jangan lah ikut pemikiran orang yang ‘sakit mental’ macam aku ni. seharusnya lepas menganggur ni carilah kerja yang sesuai dengan diri.  ヾ(︶ᴗ︶)ノ゙ jangan macam aku yang rasa lagi bagus duduk rumah. sobss sobsss Y_Y Sekarang dah hilang dah. apa yang hilang?… Continue reading Buang semuanya

Bukan Hanya Sesaat

bismillah. semalam kan..semalammmmm kann #nada2 gedik gitu Ohh semalam aku telah menghabiskan pembacaan aku. Bukan Hanya Sesaat. Ok bagi aku OK lah novel ni. Arief Zulkarnain dan Siti Maryam Khadijah. Cita ni berkisahkan dorang duaorang ni lah, kahwin, atas tuntutan kuarga. Si Arief ni haaa, mak (menggelarkan dri mak pulak) tak suka perangai dia ni.… Continue reading Bukan Hanya Sesaat